Home Nieuws Philips blikt terug en kijkt vooruit

Philips blikt terug en kijkt vooruit

66
0

Nanda Huizing blikt namens Philips terug op de band met PSV maar blikt ook vooruit namens de multinational.

Met een parade van de 65 Philips-shirts in het PSV-stadion en de lancering van een Philips-mouwbadge nemen we zondag niet alleen afscheid, maar kijken we vooral ook vooruit als belangrijke sponsor en innovation partner van PSV. Vanaf het nieuwe seizoen siert Philips niet meer de voorkant van het voetbalshirt, maar staat onze naam op een speciaal embleem op de mouw.

PSV is en blijft belangrijk voor Philips, en andersom geldt dat ook! We zijn de oprichter van de club, de P in PSV staat voor Philips, we zijn voor altijd met elkaar verbonden. Bovendien hebben we enige maanden geleden ons sponsorcontract voor 10 seizoenen verlengd waarmee we de grootste co-sponsor in de Eredivisie zijn en tevens de naamgever van het Philips-stadion blijven.

Zoals iedereen weet heeft Philips een zeer grote naamsbekendheid, in Nederland namelijk bijna 100 procent. Maar wat voor ons nu juist heel erg belangrijk is, is dat mensen ons met de juiste producten en innovaties associëren. Want we willen dat iedereen weet dat we sterk inzetten op technologie en innovaties in het gezondheidsdomein, voor de professional maar zeker ook voor de consument. Innoveren op het gebied van gezondheid en welzijn is onze ambitie. Philips helpt het leven van mensen beter te maken. We willen dat mensen gezond blijven en zich goed voelen. Ons doel is laten zien hoe onze innovaties mensen daarbij kunnen helpen. Innovation & you.

Daarmee willen we dus het sponsorship met PSV ook meer inhoudelijk in die richting in gaan zetten. Want samenwerken met een topsportclub betekent dat we elkaar kunnen versterken. De link tussen sport en gezondheid is natuurlijk duidelijk, daarbij kun je aan veel zaken denken zoals topfit zijn en topfit blijven, maar ook bijvoorbeeld aan gezond eten en slapen. We gaan met PSV om de tafel om te kijken wat we samen kunnen doen op het gebied van gezondheid. Innoveren doe je namelijk niet alleen. We willen samen iets neerzetten wat impact heeft!

Er verandert dus iets, maar ook weer niet veel, de band tussen Philips en PSV is zo bijzonder, die zal er altijd zijn. Voor iedereen – zowel voor supporters als voor Philips-medewerkers – wordt het even wennen dat onze naam straks niet meer op de borst van de spelers prijkt. Maar we kunnen terugkijken op alles wat we in die 34 jaar als shirtsponsor hebben bereikt. En we kijken vooruit naar een nieuwe periode als grootste co-sponsor en innovation partner. Kortom we laten de band die al 103 jaar bestaat niet los, maar gaan er een nieuwe invulling aan geven. Als één team, samen met PSV!


Vorig artikelToon Gerbrands prijst Ajax
Volgend artikelVan Hanegem fileert Maher, Guardado en Narsingh

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Vul alstublieft uw commentaar in!
Vul hier uw naam in