Home Nieuws PSV onderzoekt commerciële kansen in Mexico

PSV onderzoekt commerciële kansen in Mexico

106
0

PSV gaat de commerciële kansen in Mexico onderzoeken. De club wil stappen maken in Latijnse landen, te beginnen in Mexico.

De nieuwe commercieel directeur Frans Janssen gaat hier bij PSV tijd voor vrij maken. Dit stelt algemeen directeur Toon Gerbrands in een interview met het Eindhovens Dagblad. Door het aantrekken van Hirving Lozano en eerder dat van onder meer Andrés Guardado en Héctor Moreno zou worden onderschat hoe groot PSV is in Mexico.

“Met Aero Mexico hebben we vorig jaar een Mexicaanse sponsor gevonden, maar wellicht zit er meer in het vat. We hebben onze impact in die wereld wellicht als te laag voorzien, maar we hebben nu tastbare cijfers,” aldus Gerbrands tegenover het dagblad. Ook andere Midden- en Zuid Amerikaanse landen zouden in beeld kunnen komen om PSV verder op de kaart te zetten om zodoende commerciële kansen te benutten.


Vorig artikelDinsdagavond presentatie Maximiliano Romero tijdens nieuwjaarsreceptie
Volgend artikelBeoogde nieuwe PSV doelman in de belangstelling van Europese topclubs

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Vul alstublieft uw commentaar in!
Vul hier uw naam in