Home Nieuws PSV verliest stuk identiteit

PSV verliest stuk identiteit

34
0

In een week waarin PSV vrijwel zeker de landstitel aan Ajax heeft verspeeld, verliest de club naast de landstitel ook een flink stuk van haar identiteit. Wellicht is het een kwestie van ‘wennen’ maar Energiedirect is niet meteen een A merk waar men aan denkt als opvolger van Philips. Geen Rabobank of Bavaria, Fly Emirates of een ander bekend A label maar een anonieme energieleverancier wordt de nieuwe hoofdsponsor van PSV.
Na 34 jaar verdwijnt Philips van het shirt. De langste sponsorrelatie ter wereld is niet meer, althans niet meer in de hoedanigheid van de vertoning van de sponsor op het shirt. De zoektocht naar een nieuwe hoofdsponsor heeft meer dan een jaar geduurd. Philips bouwt zijn sponsorbijdrage langzaam af. Het elektronicaconcern zal de komende vijf seizoenen jaarlijks nog 3 miljoen in de club steken, weet het ED te melden. PSV zou gebaat zijn tot toegang naar de miljarden business van de energiemarkt.


Vorig artikelZaakwaarnemers voorzien van Nistelrooij traject voor Vincent Janssen
Volgend artikelPSV slaat commerciële slag met vraagtekens

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Vul alstublieft uw commentaar in!
Vul hier uw naam in