Home Nieuws Nieuwe miljoenendeal met grote ‘oude’ sponsor

Nieuwe miljoenendeal met grote ‘oude’ sponsor

10935
0

PSV slaat een commerciële slag met het internationale maar ook Eindhovense concern GoodHabitz.

PSV en het Eindhovense bedrijf werkten eerder samen. Twee jaar geleden stond de naam van het bedrijf ook al een seizoen op het wedstrijdshirt.


Het Eindhovens Dagblad meldt dat PSV de deal later op dinsdag officieel naar buiten zal brengen. Commercieel directeur Frans Janssen heeft de aanbieder van online-trainingen opnieuw vast weten te leggen, mede omdat zij twee jaar geleden al door wilden gaan als rugsponsor. Vanwege contractuele verplichtingen met andere partijen kon dat toen niet maar daar komen beide partijen weer op terug in een nieuwe grote sponsordeal.

PSV, dat waarschijnlijk ongeveer 3,5 miljoen euro zal gaan verdienen met de deal, laat weten content te zijn met GoodHabitz. “Het is een echte Eindhovense onderneming die stevige ambities heeft, hard groeit en succesvol is”, legt Janssen uit. “We passen goed bij elkaar en streven allebei naar continuïteit, waarbij we nu voor drie jaar een overeenkomst aangaan.”

Maarten Franken, topman van de nieuwe sponsor, kijkt ook opnieuw uit naar de samenwerking. “Het mooie aan PSV vind ik dat het een club is waar doorgaans rust heerst. In Eindhoven raakt men wat minder snel in paniek dan elders en dat betekent dat er op een duidelijke manier beleid wordt gemaakt en daarnaar wordt gehandeld. PSV probeert groot te denken.”