Home Nieuws Nieuwe helden grommen naar succes in het PSV shirt

Nieuwe helden grommen naar succes in het PSV shirt

68
0

Onder leiding van trainer Mark van Bommel staan dit seizoen nieuwe helden bij PSV op. Spelers die zich thuis voelen in Eindhoven en die met trots het clubbelang verdedigen in het nieuwe thuis- en uitshirt van onze club. Zij gaan dit seizoen voor de prijzen.

Umbro draagt met trots de naam als shirtsponsor van het thuis- en uitshirt voor seizoen 2018/2019, van trainingsshirts tot wedstrijdedities zijn deze te aanschouwen op de Sportshowroom website. Het merk onthult een tricot waarin Steven Bergwijn als nieuwe aanvalsleider zijn definitieve doorbraak gaat bewerkstelligen. Om zijn gespierde armen trekt het Umbro-logo aan de uiteinden van de mouwen van het rood-witte thuisshirt samen. Bergwijn lijkt geketend en zodra hij het veld opkomt is hij ontketend. Sprintend langs verdedigers, dreigend voor de goal.

Waar Bergwijn vaak raast op links, is Lozano het wapen op rechts. Uitgelaten en vrij speelt de Mexicaan dit seizoen. De lasercuts op de achterzijde van het uitshirt, wit met blauwe accenten, geven de kleine aanvaller optimale ventilatie. Hij is droog en koel. Om te versnellen, te dribbelen en te scoren. Zodra hij naar het centrum kijkt ziet hij zijn spits: Luuk de Jong. De aanvoerder is het steunpunt voorin. Het bekende Philips Founder mouwbadge op zijn shirt maakt hem de vaderlijke trots van Eindhoven.

Het stadion veert op met deze drie vedetten op kop. Met Donyell Malen als nieuwkomer achter de hand is die linie met tanden bewapend. Malen’s rugnummer, 14, en naam zijn goed zichtbaar door de geheel rode achterzijde van het thuisshirt. Op de verticaal gestreepte voorkant, met rood en wit, is de naam van de hoofdsponsor niet te missen. Energiedirect.nl als de voeding voor de spieren voor de behendige aanvallers. Hij kan kappen, draaien, wenden, keren, scharen, slepen en mikken.

Ook Pablo Rosario, het talent uit ‘De prijs van de hemel’, komt eindelijk tot wasdom. In het Philips-stadion welteverstaan. Eindhoven voelt voor hem als een warm bad. Rustig en cool, meer in de luwte. Zijn technische bagage is enorm, zijn drang om naar voren te spelen oneindig. Op zijn rechterborst van het thuisshirt staat het Umbro-logo in wit, op de linkerborst het PSV-logo in rood-wit.

Boven dat PSV-logo pronken twee gouden sterren. Érick Gutiérrez gaat eraan bijdragen om de race naar die derde ster in te zetten. Met zijn vijfjarige contract is het Mexicaanse talent duidelijk in zijn ambities: groeien in het nieuwe uitshirt van de club. Een mooi detail: de uitgave van dit seizoen is geïnspireerd op het succesvolle seizoen van 1988. Meer motivatie heeft de handige middenvelder niet nodig.

Dat geldt evenzo voor Jorrit Hendrix, het kind van de club. Hij hikt tegen Oranje, hij slaagt bij zijn club. Steeds vaster komt hij in zijn controlerende rol op het middenveld. De Umbro double diamonds zijn ook verwerkt op zijn bereidwillige mouwen. De laatste lijn kent met Angelino en Dumfries twee betrouwbare pionnen aan de zijkanten. Beide met een blik vooruit en voetballende kwaliteiten. Ze zijn nieuw en tegelijk al weer niet. Ze horen al thuis in het nieuwe uit- en thuisshirt van de club.

Tot slot staat Jeroen Zoet voor de nul.


Vorig artikel‘Man met harde voeten’ Dumfries: ‘Ik moet in dienst van de stilisten spelen’
Volgend artikelPSV wacht zeer slecht veld op Wembley

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Vul alstublieft uw commentaar in!
Vul hier uw naam in