Home Nieuws ‘Marcel Brands mag zichtbaarder zijn bij PSV’

‘Marcel Brands mag zichtbaarder zijn bij PSV’

2167
1

Marcel Brands is ruim 2 maanden algemeen directeur bij PSV. De leidsman lijkt zich als een vis in het water te voelen in zijn nieuwe rol en wil met PSV graag de toekomst in.

Brands is in zijn nieuwe rol eindverantwoordelijke bij de club en kan in die hoedanigheid dan ook afgerekend gaan worden op de prestaties van het eerste elftal. Naast de functie van algemeen directeur lijkt Brands bedoeld dan wel onbedoeld ook op de stoel van John de Jong te zitten. Althans, die indruk wordt gewekt want als nieuwe spelers zichzelf uitlaten over de eerste contacten met PSV, wordt er vaak gezegd dat er ook met Marcel Brands is gesproken.

Brands is een geliefd directielid onder de PSV fans maar naar nu blijkt mag de directeur wel meer zichtbaarder zijn bij PSV. Althans, die conclusie wordt getrokken in de Peesjevee-podcast van deze week. De communicatie vanuit de directie in de afgelopen periode wordt in de podcast besproken en tevens in twijfel getrokken. Het communiceren vanuit de directie richting de achterban zou soms want anders dan wel beter mogen, stelt men vast in de podcast.

PSV clubwatcher Rik Elfrink vindt dat algemeen directeur Marcel Brands meer zichtbaar zou kunnen zijn. Journalist Paul Post roept hem op een keer aan te schuiven bij de podcast. Volgens Elfrink was voormalig PSV-directeur Toon Gerbrands na elke wedstrijd wel in de perskamer te vinden maar Elfrink heeft Brands daar nog niet gezien. “Het een is misschien wat veel en het ander wel erg karig. Daar zou wel een middenweg in kunnen zitten”, aldus de heren analisten en journalisten.


Facebook Comments Box

1 REACTIE

  1. Die Rick Elfrink mag wel eens beter gaan schrijven.
    Het is nauwelijks een abonnement waard, zelf wil ik het niet gratis hebben, zo slecht en ondoordacht is het

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here